Slevy pro zaměstnance

V programu eÚčtenky je možné nastavit, aby zaměstnanci měli při prodeji lepší ceny než ostatní.

Jen nutné nastavit několik parametrů pro určení slevy pro zaměstnance, nastavit slevy v ceníku a při prodeji pak zadávat zaměstnance jako odběratele.

Parametry pro zaměstnanecké slevy

Nejprve nastavte parametry pro zaměstnanecké slevy.

Horní lištové menu Služby -> Nastavení parametrů ->

ZAM_SLEV_ZBO_VL = výše zaměstnanecké slevy na vlastní zboží v procentech

ZAM_SLEV_ZBO_PR = výše zaměstnanecké slevy na zboží od providera v procentech

ZAM_SLEV_KREDIT = výše maximální částky slevy pro zaměstnance v Kč na měsíc

Nastavení slev v Ceníku

Slevy na zboží lze vyplňovat v kartách samostatně do pole Maximální zaměstnanecká sleva nebo je možné zaměstnanecké slevy v ceníku po nastavení parametrů vyplňovat hromadně.

Tlačítka:

- hromadné nastavení zboží od providera, tzn. jiná výše slevy než u ostatního zboží podle nastavených parametrů. Zobrazí se dialog "vyber" - zaškrtnutím označte zboží od providera -> potvrďte OK.

Zboží od providera lze označit i jednotlivě zaškrtnutím .

- vymažete všechny dosud nastavené slevy

- hromadně se nastaví slevy vlastního zboží a zboží od providerů ve výši podle nastavených parametrů. Vynechá se zboží nastavené jako nenabízet.

Slevy pro zaměstnance při prodeji

V adresách zaveďte jednotlivé zaměstnance, kteří mohou dostat zaměstnaneckou slevu a zaškrtněte .

Při prodeji zadejte zaměstnance jako odběratele (tlačítko ).

V prodeji je pak zobrazen daný zaměstnanec jakou odběratel je také zobrazena výše kreditu, kterou má ještě v daný měsíc k dispozici.

Dostupný kredit se při vkládání zboží do prodejky průběžně přepočítává. Kredit se přepočítá i při vyřazení některé položky se zaměstnaneckou zlevou z prodejky.


© ComSys Software, 1990-2024 • Poslední úprava: 03.04.2023
Nahlásit potíže s kapitolou