Slevy pro zaměstnance
V programu eÚčtenky je možné nastavit, aby zaměstnanci měli při prodeji lepší ceny než ostatní.
Jen nutné nastavit několik parametrů pro určení slevy pro zaměstnance, nastavit slevy v ceníku a při prodeji pak zadávat zaměstnance jako odběratele.
Parametry pro zaměstnanecké slevy
Nejprve nastavte parametry pro zaměstnanecké slevy.
Horní lištové menu Služby -> Nastavení parametrů ->
ZAM_SLEV_ZBO_VL = výše zaměstnanecké slevy na vlastní zboží v procentech
ZAM_SLEV_ZBO_PR = výše zaměstnanecké slevy na zboží od providera v procentech
ZAM_SLEV_KREDIT = výše maximální částky slevy pro zaměstnance v Kč na měsíc
Nastavení slev v Ceníku
Slevy na zboží lze vyplňovat v kartách samostatně do pole Maximální zaměstnanecká sleva nebo je možné zaměstnanecké slevy v ceníku po nastavení parametrů vyplňovat hromadně.
Tlačítka:
- hromadné nastavení zboží od providera, tzn. jiná výše slevy než u ostatního zboží podle nastavených parametrů. Zobrazí se dialog "vyber" - zaškrtnutím
označte zboží od providera -> potvrďte OK.
Zboží od providera lze označit i jednotlivě zaškrtnutím .
- vymažete všechny dosud nastavené slevy
- hromadně se nastaví slevy vlastního zboží a zboží od providerů ve výši podle nastavených parametrů. Vynechá se zboží nastavené jako nenabízet.
Slevy pro zaměstnance při prodeji
V adresách zaveďte jednotlivé zaměstnance, kteří mohou dostat zaměstnaneckou slevu a zaškrtněte .
Při prodeji zadejte zaměstnance jako odběratele (tlačítko ).
V prodeji je pak zobrazen daný zaměstnanec jakou odběratel je také zobrazena výše kreditu, kterou má ještě v daný měsíc k dispozici.
Dostupný kredit se při vkládání zboží do prodejky průběžně přepočítává. Kredit se přepočítá i při vyřazení některé položky se zaměstnaneckou zlevou z prodejky.
© ComSys Software, 1990-2024 • Poslední úprava: 03.04.2023
Nahlásit potíže s kapitolou