Elektronický podpis
Elektronický podpis v dokumentech formátu PDF
Elektronický podpis je podpis v datové podobě, kterým podepisující osoba zajišťuje identifikaci podepsaných dat v prostředí internetu. Svoji identitu pak komunikující subjekt prokazuje prostřednictvím certifikátu, který je vydán institucí – Certifikační autoritou. Certifikační autorita vystupuje při vzájemné komunikaci dvou subjektů jako třetí nezávislý důvěryhodný subjekt, který jednoznačně svazuje identifikaci subjektu s jeho daty pro tvorbu elektronického podpisu prostřednictvím certifikátu, který klientovi vydává.
Elektronický podpis je bezesporu užitečným nástrojem pro usnadnění obchodní korespondence a komunikace se státní správou
V programu je tlačítko pro nastavení elektronického podpisu pro dokumenty ve formátu PDF. Tlačítko je v tabulce pro volbu výstupního zařízení -
Nastavení elektronického podpisu
Soubor podpisu PFX - cesta k souboru certifikátu
Heslo - zvolené heslo k certifikátu
Jméno, e-mail toho, komu byl certifikát vydán.
Důvod podpisu
- Dokumenty, tisknuté ve formátu PDF budou opatřeny elektronickým podpisem.
© Ing. Zdeněk Krejčí Com-Sys Software, 1990-2025 • Poslední úprava: 13.06.2019
Nahlásit potíže s kapitolou