
Postup založení evidence pro další firmu:
- Založení nového zákazníka - Zákazník je v našem programu firma, které je vedeno účetnictví.
- Výběr zákazníka - Nastavení zákazníka jako aktuálního (jehož data zpracováváme).
- Základní parametry firmy - nastavení adresy, IČ (DIČ), telefonu, e-mailu zákazníka, tyto informace se pak tiskou na faktury atd.
- Pracovní období - Nastavení období, které zpracováváme.
- Vyplnění číselníků - Př. účetní osnova, řady dokladů, daňové informace...
- Nastavení parametrů - Pro jednotlivé zákazníky je možné nastavit některé parametry a tak ovlivnit chování programu pro každého zákazníka, především pro některé automatické operace nastavit implicitní hodnoty.
- Plátce x neplátce DPH - nastavení konkrétních parametrů atd.
- Zpracování dat
Související témata
Založení nového zákazníka | Výběr zákazníka | Pracovní období | Vyplnění číselníků | Nastavení parametrů programu |© Ing. Zdeněk Krejčí Com-Sys Software, 1990-2025 • Poslední úprava: 18.10.2022
Nahlásit potíže s kapitolou