Vyúčtování náhrad mzdy - Antivirus

Vyúčtování náhrad mzdy - podklad pro program MPSV "Antivirus" Do programu PAMwin byla doplněna možnost tisknout podkladu pro měsíční vyúčtování vyplacených náhrad mezd. Dále je zde i možnost přímo z programu PAMwin automaticky vyplnit požadované XLS tabulky, které se odesílají na MPSV.

Postup zpracování výkazu vyúčtování vyplacených náhrad:

Doplnění definice do číselníku "Náhrady"

Z hlavní obrazovky tlačítko "Číselníky" - volba "Náhrady" Do číselníku doplníte definice náhrad, které se budou pracovníkům vyplácet

  • Kód náhrady si zvolíte jako další v pořadí
  • Název - text, který se dostane do mzdy a do výplatní pásky
  • Paragraf ZP - pro výkaz typu "A" zde bude číslo 192 nebo 208
  • Způsob výpočtu konkrétní náhrady

Doplnění náhrady v konkrétní mzdě pracovníka

Ve mzdě pracovníka doplníte běžným způsobem požadovanou náhradu a vyplníte za kolik hodin, případně dnů se vyplácí. Pokud je v definici náhrad zvolen způsob výpočtu "%z průměru", tak se podle aktuálního průměru pro náhrady dopočte i konkrétní výše náhrady

Podklad pro vyúčtování vyplacených náhrad mezd

Z hlavní obrazovky tlačítko "Složky mzdy"

Tisk podkladu pro vyúčtování náhrad

Typ tisku nastavíte na (.) Vyúčtování náhrad Ve volbě "Náhrady" pomocí tlačítka "F1" vyberete seznam náhrad, které chcete do tisku vyúčtování zařadit.

Do vyúčtování se automaticky zařadí náhrady mzdy vyplacené na základě evidence nepřitomností, za nepřítomnost s kóden "X01" a typem "R" - "Karanténa""

Do vyúčtování se automaticky nedostanou náhrady vyplacené pracovníkům zaměstnaným na DPP a DPČ

V horní části je možné nastavit filtrovací podmínky pro případné omezení tisku např. pouze pro seznam vybraných pracovníků

Export do tabulek XLS

Pro přímé vyplnění tabulek XLS je možné použít tlačítka

Aby export fungoval je nezbytné mít na vašem PC nainstalovaný program Microsoft Excel Po stisku příslušného tlačítka dojde k automatickému spuštění programu Microsoft Excel. Automaticky se otevře příslušná vzorová tabulka pro typ "A" nebo pro typ"B" Automaticky se do ní naplní seznam pracovníků a jejich vyplacených náhrad Otevřený Excel se objeví na spodní spouštěcí liště Windows!!! Když kliknete na tuto ikonu dojde k zobrazení předvyplněné tabulky. Následně zde doplníte do hlavičky údaje o vaší firmě a čísle žádosti. Tabulka je vytvořená ve složce "C:\e_podani" a již má připravený název požadovaný MPVS Po uložení vyplněných údajů je možné tuto tabulku odeslat jedním ze způsobů, které MPVS požaduje.


© ComSys Software, 1990-2021 • Poslední úprava: 09.04.2020
Nahlásit potíže s kapitolou