Oznámení o nástupu do zaměstnání - skončení zaměstnání

Od 1.4.2022 byl zaveden nový vzor formuláře „Oznámení o nástupu do zaměstnání“ Hlavní změnou je, že od 01.04.2022 vzniká zaměstnavatelům nová povinnost a to uvádět na oznámení o skončení zaměstnání údaje potřebné pro přiznání a poskytování podpory v nezaměstnanosti dle § 42 odst. 3 zákona o zaměstnanosti.
Do formuláře byla doplněna nová sekce „9. Informace pro podporu v nezaměstnanosti" Do informací pro úřad práce se automaticky doplní průměrný čistý měsíční výdělěk, který je určen ze mzdy za měsíc ve kterém pracovník ukončil pracovní poměr. Ostatní údaje si uživatel vyplní ručně.

Tak jako dříve je možné tento formulář vytisknout (barevně, černobíle) a také vygenerovat ve tvaru XML, nebo ho přímo načíst do online formuláře na stránkách ČSSZ

Po stisku tlačítka "Procházet" se zobrazí následující dialog. Stiskněte „CTRL+V“, tím se automaticky naplní cesta k souboru, který chcete načíst


© ComSys Software, 1990-2022 • Poslední úprava: 01.04.2022
Nahlásit potíže s kapitolou