Ovládací prvky

Postup založení evidence pro další firmu:

  • Založení nového zákazníka - Zákazník je v našem programu firma, které je vedeno účetnictví.
  • Výběr zákazníka - Nastavení zákazníka jako aktuálního (jehož data zpracováváme).
  • Základní parametry firmy - nastavení adresy, IČ (DIČ), telefonu, e-mailu zákazníka, tyto informace se pak tiskou na faktury atd.
  • Pracovní období - Nastavení období, které zpracováváme.
  • Vyplnění číselníků - Př. účetní osnova, řady dokladů, daňové informace...
  • Nastavení parametrů - Pro jednotlivé zákazníky je možné nastavit některé parametry a tak ovlivnit chování programu pro každého zákazníka, především pro některé automatické operace nastavit implicitní hodnoty.
  • Plátce x neplátce DPH - nastavení konkrétních parametrů atd.
  • Zpracování dat

Související témata

Tlačítka v pravém horním rohu | Posuvníky | Tlačítka v programu | Seznam vydaných faktur | Textová pole | Rozbalovací Seznam vydaných faktur | Tabulka | Předvolba | Přepínače | Obrázková Tlačítka v programu | Klávesy pro ovládání | Horní menu | Záložky |

© Ing. Zdeněk Krejčí Com-Sys Software, 1990-2024 • Poslední úprava: 19.12.2022
Nahlásit potíže s kapitolou