Podání

Evidence elektronických podání

V agendě naleznete dokumenty, které jste elektronicky podali a uložili př. při podávání DPH, do agendy se dají ručně vložit i jiné podané dokumenty.

Agendu otevřete z hlavní obrazovky tlačítkem nebo z horní lišty Číselníky -> Evidence podání

Pokud chcete vkládat doklady ručně, je potřeba založit nové Typy podání = zkratka a název typu podání.

Evidence podání

Tlačítkem nebo F6 založíte hlavičku pro nové elektronické podání. Vyplníte Typ podání a a období, za které ho podáváte (měsíc/čtvrtletí).

Tlačítkem otevřete formulář, do kterého se vkládají dokumenty týkající se daného podání.

Do volného prostoru této záložky se dají přetahovat soubory různých typů př. Xml, Pdf, Doc, Docx, obrázky nebo jen označené části textů z různých zdrojů.

V evidenci podání fungují filtry pro zobrazovaná podání.

Ukládání elektronických podání Př. dokladů týkajících se Dph.

Nejprve se musí vytvořit soubory podání -> . Vytvoření hlavičky elektronického podání tlačítkem . Vložení xml a pdf souborů


© Ing. Zdeněk Krejčí Com-Sys Software, 1990-2024 • Poslední úprava: 17.10.2022
Nahlásit potíže s kapitolou