Závazky

Tento tisk umožňuje tisknout celou knihu přijatých faktur nebo jen její část podle zadaných podmínek.

  • Došla od-do - datum evidování faktury, na faktuře položka den. Pro tisk budou vybrány pouze faktury, které mají datum v zadaném intervalu.
  • Období - na faktuře položka M - období, do kterého bude faktura zaúčtována.
  • Zaplacena od-do - datum platby faktury. Položka Uhrazeno dne. Vyberou se faktury, které mají v zadaném intervalu vyplněnou položku: datum uhrazení faktury.
  • Splatnost od-do - datum splatnosti faktury. Vyberou se faktury, které mají splatnost v zadaném intervalu.

Možnosti tisku

  • Všechny faktury - tisknou se všechny přijaté faktury tj. zaplacené i nezaplacené.
  • Zaplacené - tisknou se všechny plně zaplacené faktury. U faktur se celková částka na faktuře = částce úhrady. Jsou to faktury, které byly zaplacené včas i s prodlením.
  • Zaplacené včas - tisknou se zaplacené faktury, které mají datum úhrady <= datum splatná.
  • Zaplacené po termínu - tisknou se zaplacené faktury, které mají datum úhrady > datum splatná.
  • Nezaplacené - tisknou se všechny nezaplacené faktury před i po splatnosti. U faktur se celková částka na faktuře nerovná částce úhrady. Jsou to tedy i faktury částečně uhrazené. Nebo faktury, které nejsou přesně uhrazené např. korunové vyrovnání. V tom případě je potřeba nastavit: Uhrazeno při rozdílu. Např. 5 Kč. Potom se faktury zaplacené s tímto rozdílem budou zařazovat jako uhrazené.

  • Nezaplacené před splatností – tisknou se nezaplacené faktury, které mají Splatnost k vyplněnému datu(Splatnost k), které ještě nenastalo.

  • Nezaplacené po splatnosti – tisknou se nezaplacené faktury, které mají Splatnost k vyplněnému datu(Splatnost k). Od tohoto data se počítá prodlení u nezaplacených faktur.

  • Nezaplacené bez příkazu - tisknou se nezaplacené faktury, ke kterým nebyl vystaven příkaz k úhradě.

  • Nezaplacené s příkazem - tisknou se nezaplacené faktury, ke kterým už byl vystaven příkaz k úhradě.

Typ reportu

  • Široké přehled se tiskne na šířku papíru A4. Je podrobnější, obsahuje více sloupců, částka jsou rozděleny na částku s DPH a bez DPH. Tiskne se také číslo faktury.
  • Úzké přehled se tiskne na výšku papíru A4.
  • S podsoučty za firmu – součty za jednotlivé dodavatele. Pořadí třídění se automaticky nastaví podle firmy.
  • Pojišťovna - organizace - dodavatelé podle pojišťoven. Možno použít filtr na pojišťovnu.

Je možné zvolit si pořadí, podle kterého se bude report tisknout.

Pořadí:
Faktura
Organizace
Firma

  • Statistiky

Statistika dodavatelů - tiskne se přehled faktur podle organizací.
Statistika souvztažností - tiskne se přehled použitých souvztažností z přijatých faktur.
Statistika středisek - tiskne se přehled celkových částek za faktury za jednotlivá střediska. Statistika zakázek - tiskne se přehled celkových částek za faktury pro jednotlivé zakázky.
Statistika CODE - tiskne se přehled celkových částek za faktury pro CODE.
Statistika akcí
Statistika pojišťoven - pojišťovny podle číselníku pojišťoven.

Je možné zvolit si pořadí, podle kterého se budou statistiky tisknout. Pořadí:
Klíč
Název

Kč bez DPH
Cizí měna

Další parametry pro výběr faktur pro tisky:

  • Uhrazeno při rozdílu - nastaví se rozdíl v Kč, při kterém se bude faktura považovat za uhrazenou, když úhrada není přesně rovna fakturované částce. Např. rozdíl 2 Kč, který zahrne zaokrouhlení nebo korunové vyrovnání.

  • Ke dni - datum, ke kterému se počítá prodlení u nezaplacených faktur.

  • Dnů po splatnosti od-do - interval prodlení pro nezaplacené faktury.

  • Běžný účet - pro tisk jsou vybrané pouze faktury se zadaným účtem. Pořadové číslo pro bankovní účet. Klávesa F1 nabídne číselník běžných účtů.

  • Způsob platby - je možné vybrat si faktury podle toho jaký mají způsob úhrady. Klávesa F1 nabídne číselník způsobů úhrady.

  • Řada dokladů - pokud se v přijatých fakturách používá více řad faktur, lze vybrat pouze jednu řadu. Když je nevyplněno, budou do tisku zařazeny všechny řady faktur podle dalšího výběru. Klávesa F1 nabídne číselník Řady dokladů.

  • Souvztažnost - lze vybrat jednu souvztažnost, např. nákup zboží. Klávesa F1 nabídne číselník Souvztažností. Pokud je vyplněna řada dokladů, tak jen souvztažnosti pro tuto řadu.

  • Středisko - faktury pro vybrané středisko, pokud firma používá střediska. Klávesa F1 nabídne číselník Středisek.

  • Zakázka - přijaté faktury pro vybranou zakázku. Klávesa F1 nabídne číselník Zakázek.

  • Organizace - výběr faktur od jednoho dodavatele. Zadá se jméno organizace podle číselníku Adres F1.

  • CODE - výběr faktur podle code. Klávesa F1 nabídne číselník Code.

  • Objednávka - výběr faktur pro konkrétní objednávku.

  • Cizí měna - tisknou se pouze faktury podle zadané měny . Klávesa F1 nabídne číselník měn.

  • Akce - filtr podle položky akce z vydaných faktur. Akce má svůj číselník, který je obdobný jako číselník code.

  • Nadpis - je možné zapsat vlastní nadpis pro tisk. Implicitně je vyplněno Závazky.

Je možnost tisku pouze faktur nebo jenom dobropisů. Implicitně je nastaven tisk Vše - tisknou se faktury přijaté i dobropisy.

Měna v přehledu závazků - určí se jestli budou faktury evidované v cizí měně tištěny v Kč nebo v cizí měně.

Volby pro široký tisk:

Pro tisk závazků, kdy se tiskne široký tisk je možné zvolit si tisk sloupce:
Objednávka nebo
Zbývá
DUZP
Ev.číslo dokladu

Související témata

Tiskové menu - Přijaté faktury |

© Ing. Zdeněk Krejčí Com-Sys Software, 1990-2024 • Poslední úprava: 16.08.2021
Nahlásit potíže s kapitolou