Závazky
Tento tisk umožňuje tisknout celou knihu přijatých faktur nebo jen její část podle zadaných podmínek.
- Došla od-do - datum evidování faktury, na faktuře položka den. Pro tisk budou vybrány pouze faktury, které mají datum v zadaném intervalu.
- Období - na faktuře položka M - období, do kterého bude faktura zaúčtována.
- Zaplacena od-do - datum platby faktury. Položka Uhrazeno dne. Vyberou se faktury, které mají v zadaném intervalu vyplněnou položku: datum uhrazení faktury.
- Splatnost od-do - datum splatnosti faktury. Vyberou se faktury, které mají splatnost v zadaném intervalu.
Možnosti tisku
- Všechny faktury - tisknou se všechny přijaté faktury tj. zaplacené i nezaplacené.
- Zaplacené - tisknou se všechny plně zaplacené faktury. U faktur se celková částka na faktuře = částce úhrady. Jsou to faktury, které byly zaplacené včas i s prodlením.
- Zaplacené včas - tisknou se zaplacené faktury, které mají datum úhrady <= datum splatná.
- Zaplacené po termínu - tisknou se zaplacené faktury, které mají datum úhrady > datum splatná.
- Nezaplacené - tisknou se všechny nezaplacené faktury před i po splatnosti. U faktur se celková částka na faktuře nerovná částce úhrady. Jsou to tedy i faktury částečně uhrazené. Nebo faktury, které nejsou přesně uhrazené např. korunové vyrovnání. V tom případě je potřeba nastavit: Uhrazeno při rozdílu. Např. 5 Kč. Potom se faktury zaplacené s tímto rozdílem budou zařazovat jako uhrazené.
Nezaplacené před splatností – tisknou se nezaplacené faktury, které mají Splatnost k vyplněnému datu(Splatnost k), které ještě nenastalo.
Nezaplacené po splatnosti – tisknou se nezaplacené faktury, které mají Splatnost k vyplněnému datu(Splatnost k). Od tohoto data se počítá prodlení u nezaplacených faktur.
Nezaplacené bez příkazu - tisknou se nezaplacené faktury, ke kterým nebyl vystaven příkaz k úhradě.
Nezaplacené s příkazem - tisknou se nezaplacené faktury, ke kterým už byl vystaven příkaz k úhradě.
Typ reportu
- Široké přehled se tiskne na šířku papíru A4. Je podrobnější, obsahuje více sloupců, částka jsou rozděleny na částku s DPH a bez DPH. Tiskne se také číslo faktury.
- Úzké přehled se tiskne na výšku papíru A4.
- S podsoučty za firmu – součty za jednotlivé dodavatele. Pořadí třídění se automaticky nastaví podle firmy.
- Pojišťovna - organizace - dodavatelé podle pojišťoven. Možno použít filtr na pojišťovnu.
Je možné zvolit si pořadí, podle kterého se bude report tisknout.
Pořadí:
Faktura
Organizace
Firma
- Statistiky
Statistika dodavatelů - tiskne se přehled faktur podle organizací.
Statistika souvztažností - tiskne se přehled použitých souvztažností z přijatých faktur.
Statistika středisek - tiskne se přehled celkových částek za faktury za jednotlivá střediska.
Statistika zakázek - tiskne se přehled celkových částek za faktury pro jednotlivé zakázky.
Statistika CODE - tiskne se přehled celkových částek za faktury pro CODE.
Statistika akcí
Statistika pojišťoven - pojišťovny podle číselníku pojišťoven.
Je možné zvolit si pořadí, podle kterého se budou statistiky tisknout.
Pořadí:
Klíč
Název
Kč
Kč bez DPH
Cizí měna
Další parametry pro výběr faktur pro tisky:
Uhrazeno při rozdílu - nastaví se rozdíl v Kč, při kterém se bude faktura považovat za uhrazenou, když úhrada není přesně rovna fakturované částce. Např. rozdíl 2 Kč, který zahrne zaokrouhlení nebo korunové vyrovnání.
Ke dni - datum, ke kterému se počítá prodlení u nezaplacených faktur.
Dnů po splatnosti od-do - interval prodlení pro nezaplacené faktury.
Běžný účet - pro tisk jsou vybrané pouze faktury se zadaným účtem. Pořadové číslo pro bankovní účet. Klávesa F1 nabídne číselník běžných účtů.
Způsob platby - je možné vybrat si faktury podle toho jaký mají způsob úhrady. Klávesa F1 nabídne číselník způsobů úhrady.
Řada dokladů - pokud se v přijatých fakturách používá více řad faktur, lze vybrat pouze jednu řadu. Když je nevyplněno, budou do tisku zařazeny všechny řady faktur podle dalšího výběru. Klávesa F1 nabídne číselník Řady dokladů.
Souvztažnost - lze vybrat jednu souvztažnost, např. nákup zboží. Klávesa F1 nabídne číselník Souvztažností. Pokud je vyplněna řada dokladů, tak jen souvztažnosti pro tuto řadu.
Středisko - faktury pro vybrané středisko, pokud firma používá střediska. Klávesa F1 nabídne číselník Středisek.
Zakázka - přijaté faktury pro vybranou zakázku. Klávesa F1 nabídne číselník Zakázek.
Organizace - výběr faktur od jednoho dodavatele. Zadá se jméno organizace podle číselníku Adres F1.
CODE - výběr faktur podle code. Klávesa F1 nabídne číselník Code.
Objednávka - výběr faktur pro konkrétní objednávku.
Cizí měna - tisknou se pouze faktury podle zadané měny
. Klávesa F1 nabídne číselník měn.
Akce - filtr podle položky akce z vydaných faktur. Akce má svůj číselník, který je obdobný jako číselník code.
Nadpis - je možné zapsat vlastní nadpis pro tisk. Implicitně je vyplněno Závazky.
Je možnost tisku pouze faktur nebo jenom dobropisů. Implicitně je nastaven tisk Vše - tisknou se faktury přijaté i dobropisy.
Měna v přehledu závazků - určí se jestli budou faktury evidované v cizí měně tištěny v Kč nebo v cizí měně.
Volby pro široký tisk:
Pro tisk závazků, kdy se tiskne široký tisk je možné zvolit si tisk sloupce:
Objednávka nebo
Zbývá
DUZP
Ev.číslo dokladu
Související témata
Tiskové menu - Přijaté faktury |© Ing. Zdeněk Krejčí Com-Sys Software, 1990-2025 • Poslední úprava: 16.08.2021
Nahlásit potíže s kapitolou