 Závazky
Závazky

Tento tisk umožňuje tisknout celou knihu přijatých faktur nebo jen její část podle zadaných podmínek.

- Došla od-do - datum evidování faktury, na faktuře položka den. Pro tisk budou vybrány pouze faktury, které mají datum v zadaném intervalu.
- Období - na faktuře položka M - období, do kterého bude faktura zaúčtována.
- Zaplacena od-do - datum platby faktury. Položka Uhrazeno dne. Vyberou se faktury, které mají v zadaném intervalu vyplněnou položku: datum uhrazení faktury.
- Splatnost od-do - datum splatnosti faktury. Vyberou se faktury, které mají splatnost v zadaném intervalu.
Možnosti tisku
- Všechny faktury - tisknou se všechny přijaté faktury tj. zaplacené i nezaplacené.
- Zaplacené - tisknou se všechny plně zaplacené faktury. U faktur se celková částka na faktuře = částce úhrady. Jsou to faktury, které byly zaplacené včas i s prodlením.
- Zaplacené včas - tisknou se zaplacené faktury, které mají datum úhrady <= datum splatná.
- Zaplacené po termínu - tisknou se zaplacené faktury, které mají datum úhrady > datum splatná.
- Nezaplacené - tisknou se všechny nezaplacené faktury před i po splatnosti. U faktur se celková částka na faktuře nerovná částce úhrady. Jsou to tedy i faktury částečně uhrazené. Nebo faktury, které nejsou přesně uhrazené např. korunové vyrovnání. V tom případě je potřeba nastavit: Uhrazeno při rozdílu. Např. 5 Kč. Potom se faktury zaplacené s tímto rozdílem budou zařazovat jako uhrazené.

- Nezaplacené před splatností – tisknou se nezaplacené faktury, které mají Splatnost k vyplněnému datu(Splatnost k), které ještě nenastalo. 
- Nezaplacené po splatnosti – tisknou se nezaplacené faktury, které mají Splatnost k vyplněnému datu(Splatnost k). Od tohoto data se počítá prodlení u nezaplacených faktur. 
- Nezaplacené bez příkazu - tisknou se nezaplacené faktury, ke kterým nebyl vystaven příkaz k úhradě. 
- Nezaplacené s příkazem - tisknou se nezaplacené faktury, ke kterým už byl vystaven příkaz k úhradě. 
Typ reportu

- Široké přehled se tiskne na šířku papíru A4. Je podrobnější, obsahuje více sloupců, částka jsou rozděleny na částku s DPH a bez DPH. Tiskne se také číslo faktury.
- Úzké přehled se tiskne na výšku papíru A4.
- S podsoučty za firmu – součty za jednotlivé dodavatele. Pořadí třídění se automaticky nastaví podle firmy.
- Pojišťovna - organizace - dodavatelé podle pojišťoven. Možno použít filtr na pojišťovnu.
Je možné zvolit si pořadí, podle kterého se bude report tisknout.
Pořadí:
Faktura
Organizace
Firma
- Statistiky

Statistika dodavatelů  - tiskne se přehled faktur podle organizací.
Statistika souvztažností  - tiskne se přehled použitých souvztažností z přijatých faktur.
Statistika středisek  - tiskne se přehled celkových částek za   faktury za jednotlivá střediska.
Statistika zakázek  - tiskne se přehled celkových částek za faktury pro jednotlivé zakázky.
Statistika CODE  - tiskne se přehled celkových částek za faktury pro CODE.
Statistika akcí
Statistika pojišťoven  - pojišťovny podle číselníku pojišťoven.
Je možné zvolit si pořadí, podle kterého se budou statistiky tisknout.
Pořadí:
Klíč
Název
Kč
Kč bez DPH
Cizí měna
Další parametry pro výběr faktur pro tisky:
- Uhrazeno při rozdílu - nastaví se rozdíl v Kč, při kterém se bude faktura považovat za uhrazenou, když úhrada není přesně rovna fakturované částce. Např. rozdíl 2 Kč, který zahrne zaokrouhlení nebo korunové vyrovnání. 
- Ke dni - datum, ke kterému se počítá prodlení u nezaplacených faktur. 
- Dnů po splatnosti od-do - interval prodlení pro nezaplacené faktury. 
- Běžný účet - pro tisk jsou vybrané pouze faktury se zadaným účtem. Pořadové číslo pro bankovní účet. Klávesa F1 nabídne číselník běžných účtů. 
- Způsob platby - je možné vybrat si faktury podle toho jaký mají způsob úhrady. Klávesa F1 nabídne číselník způsobů úhrady. 
- Řada dokladů - pokud se v přijatých fakturách používá více řad faktur, lze vybrat pouze jednu řadu. Když je nevyplněno, budou do tisku zařazeny všechny řady faktur podle dalšího výběru. Klávesa F1 nabídne číselník Řady dokladů. 
- Souvztažnost - lze vybrat jednu souvztažnost, např. nákup zboží. Klávesa F1 nabídne číselník Souvztažností. Pokud je vyplněna řada dokladů, tak jen souvztažnosti pro tuto řadu. 
- Středisko - faktury pro vybrané středisko, pokud firma používá střediska. Klávesa F1 nabídne číselník Středisek. 
- Zakázka - přijaté faktury pro vybranou zakázku. Klávesa F1 nabídne číselník Zakázek. 
- Organizace - výběr faktur od jednoho dodavatele. Zadá se jméno organizace podle číselníku Adres F1. 
- CODE - výběr faktur podle code. Klávesa F1 nabídne číselník Code. 
- Objednávka - výběr faktur pro konkrétní objednávku. 
- Cizí měna - tisknou se pouze faktury podle zadané měny  . Klávesa F1 nabídne číselník měn. . Klávesa F1 nabídne číselník měn.
- Akce - filtr podle položky akce z vydaných faktur. Akce má svůj číselník, který je obdobný jako číselník code. 
- Nadpis - je možné zapsat vlastní nadpis pro tisk. Implicitně je vyplněno Závazky. 
Je možnost tisku pouze faktur nebo jenom dobropisů. Implicitně je nastaven tisk Vše - tisknou se faktury přijaté i dobropisy.

Měna v přehledu závazků - určí se jestli budou faktury evidované v cizí měně tištěny v Kč nebo v cizí měně.

Volby pro široký tisk:

Pro tisk závazků, kdy se tiskne široký tisk je možné zvolit si tisk sloupce:
Objednávka nebo
Zbývá
DUZP
Ev.číslo  dokladu
Související témata
Tiskové menu - Přijaté faktury |© Ing. Zdeněk Krejčí Com-Sys Software, 1990-2025 • Poslední úprava: 16.08.2021
Nahlásit potíže s kapitolou
 
				