Reklamace
Agenda se používá k evidenci reklamací. Je samostatná agenda, která je napojená pouze na adresář a na výdejky.
Založení nové reklamace klávesou F6 nebo . Založí se formulář pro novou reklamaci. Reklamace se po založení číslují automaticky.
Název - orientační název reklamace. K popisu reklamace je možné využít celé okno.
Vystavil - vyplní se automaticky podle uživatele, který je přihlášen do programu
Datum - vyplní se automaticky podle aktuálního data
Rozhodnutí - jakým způsobem se bude řešit reklamace zboží. Pro vyplnění jsou dvě možnosti - Vyměnit, Nevyměnit
Organizace - klávesa F1 zobrazí adresář, ze kterého se vybere adresa
Reklamované zboží se vyplní v rozpisu. Založí se obvyklým způsobem nový řádek rozpisu (klávesa F6 nebo tlačítko ) a zapíše se značka zboží. Klávesa F1 zobrazí pro výběr ceník. Zapíše se počet, prodejní cena a důvod reklamace.
- podle číselníku pracovníků se vyplní jméno a datum uznání reklamace.
Stav - je možné v číselníku Stavy nadefinovat stav rozpracovanosti reklamace.
Datum odeslání - zapíše se datum odeslání reklamace
Tlačítko - založí výdejku pro výměnu reklamovaného zboží.
- číslo výdejky, číslo skladu a datum výdejky se zapíše automaticky po založení výdejky do formuláře reklamace.
Výrobní číslo - je možné zapsat výrobní číslo výrobku
Označení reklamace - např. podle protokolu, který je dodán s reklamací.
Parametry:
Nadpisy pro reklamace. Číselník pro názvy reklamací
Souvztažnost výdejky z reklamace
Rychlé klávesy na přepínání mezi záložkami. Použije se klávesa ALT + podtržené písmeno z názvu záložky.
Seznam - ALT+S
Karta - ALT+K
Rozpis - ALT+R
Záložka Foto + Dokument slouží k přiložení dokumentů nebo fota.
Související témata
Stavy© Ing. Zdeněk Krejčí Com-Sys Software, 1990-2025 • Poslední úprava: 06.08.2021
Nahlásit potíže s kapitolou