Reklamace

Agenda se používá k evidenci reklamací. Je samostatná agenda, která je napojená pouze na adresář a na výdejky.

Založení nové reklamace klávesou F6 nebo . Založí se formulář pro novou reklamaci. Reklamace se po založení číslují automaticky.

Název - orientační název reklamace. K popisu reklamace je možné využít celé okno.

Vystavil - vyplní se automaticky podle uživatele, který je přihlášen do programu

Datum - vyplní se automaticky podle aktuálního data

Rozhodnutí - jakým způsobem se bude řešit reklamace zboží. Pro vyplnění jsou dvě možnosti - Vyměnit, Nevyměnit

Organizace - klávesa F1 zobrazí adresář, ze kterého se vybere adresa

Reklamované zboží se vyplní v rozpisu. Založí se obvyklým způsobem nový řádek rozpisu (klávesa F6 nebo tlačítko ) a zapíše se značka zboží. Klávesa F1 zobrazí pro výběr ceník. Zapíše se počet, prodejní cena a důvod reklamace.

- podle číselníku pracovníků se vyplní jméno a datum uznání reklamace.

Stav - je možné v číselníku Stavy nadefinovat stav rozpracovanosti reklamace.

Datum odeslání - zapíše se datum odeslání reklamace

Tlačítko - založí výdejku pro výměnu reklamovaného zboží. - číslo výdejky, číslo skladu a datum výdejky se zapíše automaticky po založení výdejky do formuláře reklamace.

Výrobní číslo - je možné zapsat výrobní číslo výrobku

Označení reklamace - např. podle protokolu, který je dodán s reklamací. Parametry:
Nadpisy pro reklamace. Číselník pro názvy reklamací
Souvztažnost výdejky z reklamace

Rychlé klávesy na přepínání mezi záložkami. Použije se klávesa ALT + podtržené písmeno z názvu záložky.

Seznam - ALT+S

Karta - ALT+K

Rozpis - ALT+R

Záložka Foto + Dokument slouží k přiložení dokumentů nebo fota.

Viz. Záložka Foto + Dokument

Související témata

Stavy

© Ing. Zdeněk Krejčí Com-Sys Software, 1990-2024 • Poslední úprava: 06.08.2021
Nahlásit potíže s kapitolou