Storno EET účtenky
Mohou nastat situace, kdy je potřeba tržbu z EET stornovat například, když byla tržba evidována omylem, zákazník vrátil zboží bez udání důvodu, při vyřízení reklamace nebo například byla tržba zaevidována do EET a zákazník nakonec zboží nepřevzal atp.
Pokud potřebujete doklad odeslaný do EET opravit nebo úplně zrušit, je nutné nejprve stornovat tržbu z EET. Zavedli jsme pro Vás zjednodušení tak, aby vše proběhlo z hlediska Zákona o EET správně. Zjednodušené storno EET účtenky lze provést do 48 hodin od jejího odeslání.
Účtenka z pokladny odeslaná do EET
Pokud byla účtenka odeslaná do EET, vypadá odesílací tlačítko takto .
Jednoduché zrušení je přes menu horní lišty Pokladna -> EET-> Storno dokladu v EET.
Zobrazí se dotaz, zda opravdu chcete stornovat EET účtenku.
-> ANO = tím byl doklad v EET stornován.
Doklad je opět ve stavu, kdy není evidován v EET a dá se dále upravovat nebo úplně stornovat.
Vydaná faktura placená kartou odeslaná do EET
Pokud byla účtenka odeslaná do EET, vypadá odesílací tlačítko takto .
Jednoduché zrušení je přes menu horní lišty Vydané -> EET-> Storno dokladu v EET.
Zobrazí se dotaz, zda opravdu chcete stornovat EET účtenku.
-> ANO = tím byl doklad v EET stornován.
Doklad je opět ve stavu, kdy není evidován v EET a dá se dále upravovat nebo úplně stornovat.
© Ing. Zdeněk Krejčí Com-Sys Software, 1990-2025 • Poslední úprava: 01.12.2020
Nahlásit potíže s kapitolou