Stav zakázky

Je možné pracovat se stavem zakázky. Stav je zobrazení postupného vyřizování zakázky. Rychlá klávesa F12 umožňuje změnit stav zakázky.

V hlavičce zakázky je položka Stav, která určuje jak je zakázka připravena nebo rozpracována.

Stav zakázky je označen nejenom na zakázce ale i v seznamu zakázek.

Je možné použít připravený číselník Stavy, kde jsou nadefinovány jednotlivé stavy rozpracovanosti zakázky. Zadá se kód a popis rozpracovanosti. V zakázce v položce Stav zakázky je tento číselník nabídnut při volbě Stav zakázky z menu Zakázky. V číselníku pracovníků lze přednastavit, které ze zakázek podle stavu rozpracovanosti se budou v seznamu zakázek zobrazovat. Položka v číselníku pracovníků - Zak_stavy. Např. 1,2 Pracovník např. skladník bude mít v seznamu zakázek zobrazeny pouze zakázky, které mají vyplněno v položce Stav zakázky kód 1 nebo 2.

Viz. kapitpla Zpracování zakázky podle stavu.

Uživatel si podobně může nadefinovat jiné stavy zakázek.

Související témata

Položky | Menu Zakázky | Zpracování zakázky podle stavu

© Ing. Zdeněk Krejčí Com-Sys Software, 1990-2024 • Poslední úprava: 15.03.2016
Nahlásit potíže s kapitolou