
Na hlavní obrazovce zvolte agendu Servis -> otevře se menu:
Základní nastavení
- Práva přístupu - nastavení práv přístupu uživatelů
- Základní parametry firmy - Nastavení základních parametrů firmy: adresa, IČO, DIČ, telefon, e-mail.
- Nastavení parametrů - Pro jednotlivé zákazníky je možné nastavit některé parametry a tak ovlivnit chování programu pro každého zákazníka, především pro některé automatické operace nastavit implicitní hodnoty.
Importy dokladů z jiných programů
- Import dokladů CM1 - přijaté a vydané fatury - import dat z programu Company Manager (MANW)
- Import dokladů Frutis - kamiony nákupy - import dat z programu Frutis
Servisní činnosti
- Kontrola struktury databáze po instalaci nové verze
- Doplnit foto_agenda pro spárováné doklady
Nastavení k číselníkům:
- Nastavení: Typ dokumentu - Stav
- Nastavení: Uživatel - Role
- Nastavení: Role - Typ dokumentu - Stav
- Nastavení: Uživatel - Typ dokumentu - Stav
- Nastavení: Role - Typ dokumentu
Funkce spouští tabulky, které umožňují nastavit oprávnění pro zobrazení určitých typů dokumentů, párování dokumentů s doklady, nastavení konkrétních stavů zpracování atp. pro určité skupiny uživatelů (role).
Přiřazení role uživateli, možné typy dokumentů, možné stavy zpracování dokumentů najdete v Číselnících, z nich se pak ve funkcích Nastavení zobrazují možnosti na výběr/zaškrtnutí.
Př.
Kombinace označené jsou povolené,
ne (uživatel daný typ dokumentů nevidí, nemůže tisknout, nemůže nastavit daný stav dokumentu atd.).
Související témata
Číselníky | Nastavení parametrů | Práva přístupu |© Ing. Zdeněk Krejčí Com-Sys Software, 1990-2024 • Poslední úprava: 05.06.2023
Nahlásit potíže s kapitolou