Pokladna

Tato agenda se používá k vedení evidence pokladen, k vystavování příjmových a výdajových pokladních dokladů.

Zpracovává pokladní deník. Doklady je možné opravovat, tisknout i zaúčtovat do Podvojného účetnictví.

Agenda Pokladna má 5 Záložek:

  • Seznam je přehledná tabulka pokladních dokladů, v níž se mohou vyhledávat jednotlivé doklady. 1 řádek = 1 věta = 1 pokladní doklad.

  • Karta - pokladní doklad je doklad výdajový nebo příjmový. Stiskem klávesy Enter v seznamu je zobrazen jeden doklad na pozici kurzoru. Každý doklad má hlavičku a může mír rozúčtování.

  • Rozúčtování – tj. rozpis pokladního dokladu ve formě tabulky. Do rozpisu se zapisuje pouze složitější rozúčtování pokladního dokladu. Je-li více částek v jedné sazbě DPH nebo více souvztažností pro doklad.

  • Náhled pro zaúčtování - zobrazení účtů v dokladu. Zobrazení dokladu ve tvaru účetního deníku.

  • Foto/Dokument

Rychlé klávesy na přepínání mezi záložkami. Použije se klávesa ALT + podtržené písmeno z názvu záložky.

Seznam - ALT+S

Karta - ALT+K

Rozúčtování - ALT+R

Pokladna společná pro více zákazníků

Parametr: Data v jiném zákazníkovi: POKLADNA

Agenda Pokladna může být společná pro několik zákazníků. Vyplní se označení ( Organizace) zákazníka, ze kterého se bude agenda Pokladna používat.

Související témata

Záložky | Seznam vydaných faktur | Více pokladen | Karta - pokladní doklad | Rozpis příjemky/výdejky | Menu Pokladna | Tiskové menu - Nabídky |

© Ing. Zdeněk Krejčí Com-Sys Software, 1990-2024 • Poslední úprava: 17.08.2021
Nahlásit potíže s kapitolou