Evidence skladů

Skladová evidence se používá pro vedení neomezeného počtu skladů. Slouží k evidenci skladových karet a příjmů a výdejů.

Postup práce se skladem:

  • Založení skladu

  • Nastavení parametrů skladu Viz. Parametry skladu

  • Zavést zboží do ceníku. Ceník je jeden pro všechny sklady. Agenda Ceník.

  • Založení skladových karet v jednotlivých skladech. Agenda Skladové karty. Viz Skladová karta.

  • Založení počáteční příjemky v každém skladu podle fyzické inventury. Tím získáme počáteční stav na skladu Agenda Příjem/Výdej. Viz. Vkládání příjemky_výdejky.

  • Zakládání dalších příjemek a výdejek Příjem/ Výdej.

Volba skladu

Volba aktuálního skladu

Uprostřed na obrazovce je název skladu.

Kliknutím levého tlačítka myši na název skladu - nebo klávesou Enter se zobrazí seznam všech dosud existujících skladů zákazníka. Zde se požadovaný sklad vybere a výběr se potvrdí klávesou Enter, tlačítkem OK nebo dvojklikem myši. Na obrazovku se zapíše název zvoleného skladu. Při další práci se již pohybujeme v tomto skladu - příjemky, výdejky, skladové karty, nastavení parametrů se týká aktuálního vybraného skladu.

Kliknutím pravého tlačítka myši na název skladu - se program otevře také na seznamu skladů, ale i se záložkou karta, ve které jsou zobrazeny i parametry skladu. Tuto volbu využíváme pokud potřebujeme zkontrolovat nebo opravit parametry skladů.

Seznam:

Volba uzavřeného skladu

Vybereme volbu - uzavřený sklad a datum uzavření skladu. Klávesa Enter na vybraném roce otevře uzavřený sklad.

Skladové karty , příjemky a výdejky se zobrazí z uzavřeného skladu. V dokladech lze listovat, prohlížet si je. Je možné provádět tiskové výstupy na obrazovku, na tiskárnu, do souboru. Nelze v dokladech upravovat. Pokud potřebujeme v uzavřeném skladu opravovat doklady, musíme použít činnost - Návrat ke stavu před uzavřením. Viz Uzavření skladů.

V dokladech je možné změnit položky, které souvisí se zaúčtováním. Jsou k dispozice v menu Účetní. Tyto činnosti jsou závislé na právech přístupu - právo na menu Účetní. Povolené změny v dokladu:

  • Změna souvztažnosti
  • Změna čísla faktury
  • Změna organizace, adresy, místa určení
  • Změna code
  • Změna čísla objednávky

Nastavení oblíbeného skladu

Oblíbený sklad je uživatelský parametr parametr, který platí vždy pro jednoho zvoleného zákazníka programu.

Tlačítkem nastavíte označený sklad jako oblíbený. Oblíbený sklad je pak v seznamu označen zeleně. Pokaždé, když se spustí program Company Manager, tak bude zvolen oblíbený sklad.

Při otevření skladu z agendy Přijaté faktury se otevře sklad, který je nastaven jako oblíbený.

viz Menu Přijaté - Sklad

Související témata

Založení skladu | Seznam skladů | Parametry skladu | Vkládání příjemky/výdejky | Uzavření skladů | Sklad |

© Ing. Zdeněk Krejčí Com-Sys Software, 1990-2024 • Poslední úprava: 15.06.2021
Nahlásit potíže s kapitolou