Menu Sklad

V menu SKLAD jsou zahrnuty činnosti, které jsou spojeny s výdejkami a příjemkami.

Agenda Příjem/výdej -> horní lištové menu -> Sklad

Příjemka Dodávka

Tato funkce umožní na základě aktuální příjemky na sklad naplnit položku Dodáno na vybrané objednávce.

  • Na příjemce musí být vyplněn dodavatel, který je shodný s dodavatelem na objednávce, pro kterou chceme naplňovat položku Dodáno.

  • Zadá se číslo dodacího listu.

  • Vybere se objednávka, ke které se příjemka vztahuje. Jsou nabídnuty pouze objednávky dodavateli, který je uveden na příjemce.

  • Pak se provádí po jednotlivém zboží srovnání množství přijatého na příjemce a dosud nedodaného a postupně jsou zapisovány dodávky do jednotlivých řádků vybraných objednávek.

  • Každá dodávka je také zapsaná do do rozpisu a pohybů zakázek v případě, je-li uspokojován řádek objednávky, který se vztahuje k nějaké zakázce.

  • Po ukončení činnosti Příjemka Dodávka se do hlavičky příjemky zapíše číslo dodacího listu. To je ke kontrole, zda již byla z příjemky dodávka vytvořena.

  • O provedené činnosti je vytvořen protokol, který se zobrazí na obrazovku a je možné ho vytisknout.

Protokol o dokladu

Zapisují se do protokolu změny výdejky nebo příjemky.

Zapisuje se: např.

  • storno tisknuto

  • storno dokladu

  • storno zaúčtováno

Viz. kapitola Protokol o dokladech.

Podrobný protokol o dokladu se zobrazuje v menu Služby - servis - - Protokol změn dokladů, pokud je v parametrech nastaveno Podrobné protokolování dokladů.

Kontrola částek

Tato činnost kontroluje celkové částky na výdejce/příjemce s jednotlivými řádky rozpisu výdejky nebo příjemky ( množství x nákupní cena).

Tisknuto

Každý doklad příjemka nebo výdejka je po tisku na tiskárnu nebo na obrazovku označen v hlavičce dokladu .

ALT+F12 - stornování příznaku TISKNUTO, pokud byl doklad již vytisknut. Může provést oprávněný uživatel - podle nastavení práv přístupu.

Označit všechny doklady jako tisknuté - hromadně se zapíše do všech dokladů do hlaviček dokladů příznak .

Intrastat rozpustit PON - Rozpuštění nákladů

  • podle množství

  • podle částky

  • podle kg

Doplnit celní kódy

Doplní se do rozpisu celní kódy podle ceníku. O činnosti je vypsaný protokol.

Změna čísla objednávky, faktury a poznámky

Tato činnost se používá v uzavřeném skladu, ve kterém už není možnost doklady editovat. Pro uživatele musí být nastaveno právo v agendě Převody při výrobě (PREVZNPV).

EDI

Export dodacích listů do EDI.

EDI - elektronická výměna dat. Výměna obchodních dokumentů s ostatními firmami.
Parametr - Složky pro zpracování EDI zpráv (EDI_CESTY) - nastaví se složka, do které jsou posílány dokumenty do EDI. Například:

Všechny parametry týkající se zpracování dokumentů přes EDI.

Související témata

Info o zboží | Rozpuštění nákladů | Výrobní čísla v příjemce/výdejce | Rozpustit náklady | Export - Import | Výdejka -> faktura | Výdejka -> zakázka | Vystavit výdejku k zakázce | Příjemka -> dobropis | Výdejka z rezervace | Další služby - Vydané faktury | Protokol o dokladech - přehled | Sklad | Stavy | Protokol změn dokladů |

© Ing. Zdeněk Krejčí Com-Sys Software, 1990-2024 • Poslední úprava: 19.08.2020
Nahlásit potíže s kapitolou