Dms

DMS


Příručka online

Dokument management system slouží ke správě elektronických dokumentů a řízení jejich zpracování. Všechny dokumenty jsou spravovány na jednom místě a oprávněné osoby k nim mají přístup i z dalších programů z portfolia Com-Sys Software. Aplikace umožňuje třídění dokumentů, nastavení různých postupů jejich zpracování, snadné vyhledávání pomocí filtrů, hlídání termínů, protokolování změn dokumentů atd.

Dochazka SQL

Propojenost

Program DMS lze snadno propojit s dalšími programy z portfolia Com-Sys Software, například z Company Manageru nebo Podvojného účetnictví leze prohlížet dokumenty přiložené k fakturám, pokladním dokladům nebo fotodokumentace.

podvojné účetnicví-statistiky

Třídění dokumentů

Dokumenty lze rozdělit na různé typy, označit oblíbené dokumenty či zobrazit poslední použité nebo ty, které máte ve zpracování po termínu.

personalistika software-personalni software

Sdílení dokumentů

Program pracuje v síti a může tak být používán prakticky neomezeným počtem uživatelů najednou. Umožňuje sdílení dokumentů mezi oprávněnými uživateli na jednom místě, čímž zamezuje existenci různých duplicitních verzí dokumentu mezi uživateli.

pracovni dochazka

Různá práva uživatelů

DMS umožňuje podrobné nastavení práv uživatelů. Některým z nich můžete omezit přístup k některým typům dokumentům.

evidence dochazky-dochazkovy software

Elektronický oběh dokumentů

Program umožňuje automatizaci pracovních postupů, například je možné automaticky posílat dokumenty určitého typu konkrétním uživatelům, hlídat termíny atd., což usnadňuje vytváření, úpravy, kontrolu a schvalování všech dokumentů nezbytných pro hladký chod Vaší firmy.

smena dochazka

Archivace dokumentů

Pro lepší transparentnost postupů jsou změny dokumentů protokolovány.

pracovni dochazka

Kancelář bez papíru

Snadný import elektronických dokumentů a převod papírových dokumentů do digitální podoby. Program umožňuje papírové dokumenty naskenovat nebo snadno vyfotit mobilním telefonem pomocí aplikace Com-Sys Reader (tato aplikace je k dispozici ke stažení zdarma).

docházka program

Více zákazníků (firem)

Možnost zpracovávat libovolné množství samostatných firem.

Základní funkce programu:
  • Program pracuje na SQL serveru.
  • Sdílení dokumentů mezi neomezeným množstvím uživatelů.
  • Vedení libovolného počtu na sobě navzájem nezávislých firem.
  • Propojení s programy Company Manageru nebo Podvojného účetnictví - leze prohlížet dokumenty přiložené k fakturám, pokladním dokladům nebo fotodokumentace.
  • Program umožňuje automatizaci pracovních postupů (například je možné automaticky posílat dokumenty určitého typu konkrétním uživatelům).
  • Snadný import elektronických dokumentů př. "přetažením" z e-mailu.
  • Převod papírových dokumentů do digitální podoby (naskenováním, vyfocením mobilním telefonem pomocí aplikace Com-Sys Reader - tato aplikace je k dispozici ke stažení zdarma).
  • Třídění dokumetů na různé typy.
  • Možnost označit a pak zobrazit oblíbené dokumenty.
  • Zobrazení posledních zpracovávaných dokumentů.
  • Automatické hlídání termínů, upozornění na dokumenty po termínu na zpracování.
  • Velmi podrobné nastavení práv uživatelů.
  • Protokolování změn dokumentů. Možnost zobrazení historie práce s daným dokumentem.