Program COMPANY MANAGER je tvořen jako systém, propojující účetní, ekonomické a administrativní agendy firmy. Jedná se o kompletně zpracovaný podnikový informační systém: od vystavování zakázek, přes tvorbu objednávek, příjem zboží na sklad, automatické zakládání výdejek dle zakázek, až po vyskladnění zboží, fakturaci a sledování úhrad faktur. Umožňuje tvorbu velkého množství různých reportů, přehledů a statistik tak, abyste získali maximální množství podkladů pro své rozhodování.

Podrobný přehled funkcí

  • Vydané faktury
    • Fakturace z ceníku, ze skladu, ze zakázek, z nabídek, z rezervace
    • Fakturace bez vazby na sklad nebo s možností výdeje ze skladu
    • Fakturace s možností vystavení pokladního dokladu
    • Evidence faktur v Kč i cizí měně, podpora tisků v cizí měně i cizím jazyce
    • Dobropisy, penalizační faktury, kopie faktur, upomínky s možností hromadného vystavení
    • Čerpání záloh
    • Hromadné vystavení faktur podle vzoru
    • Možnost použití více řad prodejních cen
    • Práce se slevami: slevy za doklad, řádkové slevy, smluvní ceny a slevy pro konkrétní odběratele, zákaz slevy pro určité položky faktury (př. dopravu, poštovné)
    • Řada statistik o prodaném zboží, odběratelích, pohledávky, hitparády, DPH apod.
    • Okamžité sledování nezaplacených faktur při fakturaci
    • Možnost tisku loga firmy, razítka a podpisu na fakturu.
    • Možnost výběru z mnoha různých vzhledů tisku faktury vydané. Pokud si nevyberete můžeme vytvořit tisk faktury přesně podle požadavků.
    • Tisk dobírkové složenky, tisk štítků pro dopravu (českou poštu, PPL, DPD, Geis, DHL, Uloženka, Zásilkovna)
    • Náklady k jednotlivým fakturám a jejich vyhodnocení
    • Automatické okontování faktur a zápis do účetnictví
    • Odesílání faktur prostřednictvím EDI komunikace
    • Možnost odesílání dokladů do EET (elektronické evidence tržeb)
    • Možnost tvorby dokladů pro OSS (One Stop Shop)
    • Hromadný tisk a odeslání faktur e-mailem
    • Možnost tisku QR faktury nebo QR platby na fakturu
  • Skladová evidence
    • Neomezené množství skladů
    • Vedení skladu na skladových kartách
    • Skladové ceny zpracovává systémem FIFO
    • Práce s velikostmi, šarží, expirací, výrobními čísly
    • Polohovaný (poziční, řízený) sklad - možnost práce s umístěním zboží v rámci skladu. Při příjmu zboží se zobrazí rozměry, nosnost a aktuální obsazenost vybraného umístění. Zboží můžete uložit tam, kde je ve skladu zrovna volné místo a při jeho výdeji systém skladníka přesně navede.
    • Vazba na fakturaci a zakázky a rezervaci
    • Rozpouštění nákladů
    • Sledování kritických zásob, min. a max.
    • Příprava objednávek na základě obratu skladu
    • Automatické převody mezi sklady i vzdálenými
    • Vyskladňování výrobních celků podle soupisky – podpora práce se sadami
    • Podpora cizí měny
    • Podpora práce se čtečkami čárového kódu klávesnicovými i připojenými přes seriový port. V programu je možné vyhledávat zboží, vkládat zboží nebo výrobní čísla pomocí čtečky čárového kódu
    • Podpora práce s dávkovými čtečkami - inteligentní terminály. Výdej podle dávky. Inventura.
    • Evidence obalů v návaznosti na zákon o obalech
    • Vystavení dokladů pro inventurní ztrátu nebo přebytek
    • Rozsáhlé možnosti tisků: stavy skladů, obraty skladů, inventury, hitparády skladu, srovnání faktur a výdejek
    • Tisk výkazů pro INTRASTAT
  • Adresy
    • Evidence obchodních partnerů, včetně bankovního spojení
    • Individuální splatnosti, cenové skupiny, fakturační a penalizační podmínky
    • Tisk štítků, obálek, telefonních seznamů. Tisk na poštovní poukázky
    • Informace o odběrateli (obraty a pohledávky)
    • Podpora míst určení v adresách
    • Propojení s ARES - administrativní registr ekonomických objektů
    • Zakládání nových adres s podporou internetových rejstříků
    • Kontrola existence DIČ polehlivosti plátce DPH v internetovém rejsříku
    • Kontrola existence DIČ v internetovém rejsříku EU
    • Napojení na insolvenční rejstřík firem
    • Zobrazení adresy na mapě - Mapy.cz
    • Zobrazení vzdálenosti od firmy
    • Evidence osob - kontakty k jednotlivým firmám
  • Doprava
    • Evidence vozidel
    • Evidence řidičů
    • Zpracování jízdních výkazů souvisejících s provozem vozidel
    • Stavy a čerpání pohonných hmot
    • Vyúčtování stravného
    • Náklady na provoz a údržbu vozidel
    • Detailní vyhodnocení spotřeby PH
    • Vyhodnocení všech nákladů na pořízení a provoz vozidel
    • Zaúčtování nákladů a stravného do účetnictví
  • Kniha jízd
    • Zpracování údajů souvisejících s provozem vozidel
    • Evidence vozidel
    • Čerpání pohonných hmot
    • Evidence řidičů
  • Zásilky
    • Podpora posílání zásilek dopravcem (Česká Pošta, Zásilkovna, DPD, PPL, GLS, Uloženka, TopTrans, In Time a další)
    • Hromadný podací arch je možné exportovat přímo dopravci
    • Možnost propojení s e-shopem
    • Vyhledání konkrétní zásilky podle různých kritérií
  • Intrastat
    • Doplňkový modul, není součástí základní dodávky programu.
    • Intrastat slouží pro statistiku obchodování mezi členskými státy unie.
    • Výkaz o přijetí je zpracován na základě příjemek z agendy Příjem – výdej.
    • Výkaz o odeslání může být zpracován alternativně na základě výdejek z agendy Příjem – výdej a Vydaných faktur
    • Tisky výkazů - výkaz pro přijetí zboží, výkaz pro odeslání zboží, podklady pro výkazy, přijetí po fakturách, odeslání po fakturách.
    • Číselníky pro Intrastat jsou nadefinované. Ale je možné je případně doplnit nebo editovat.
  • Objednávky
    • Tvorba objednávek subdodavatelům, včetně dodavatelského kódu zboží
    • Naplnění objednávky podle požadavků ze zakázek nebo obratu skladu
    • Přehled nedodaného zboží - zboží na cestě
  • Přijaté faktury
    • Evidence přijatých faktur v Kč i cizí měně
    • Čerpání záloh
    • Tisk příkazu k úhradě – hromadný tisk, příprava pro elektronický platební styk
    • Tisk statistik, závazků, DPH
    • Automatické okontování a zápis do účetnictví
    • Možnost načtení faktury z QR kódu
    • Možnost tvorby příjemky nebo splátkového kalendáře k faktuře
    • Snadné přikládání souborů a zobrazení příloh (pdf faktury z e-mailu, smlouvy, dodací listy, obrázky zboží, podepsané objednávky atp.)
  • Příkazy k úhradě
    • Evidence příkazů k úhradě
    • Úhrada přijatých faktur, vydaných dobropisů, celních dokladů
    • Tvorba samostatných příkazů i kumulovaných příkazů
    • Elektronický platební styk - export příkazů k úhradě do řady bankovních softwarů
    • Možnost generování QR kódu platby
  • Pokladna
    • Možnost vedení více pokladen, včetně pokladen v cizí měně
    • Vazba na vydané a přijaté faktury
    • Automatické vystavování pokladních dokladů z jiných agend
    • Tisk pokladních dokladů, stvrzenek, pokladní knihy v Kč i v cizí měně
    • Zápis do účetnictví
    • Možnost odesílání dokladů do EET (elektronické evidence tržeb)
  • Běžné účty
    • Evidence libovolného množství bankovních účtů, včetně účtů v cizích měnách, kompenzační účty
    • Evidování výpisů z běžných účtů
    • Hromadné párování úhrad s fakturami a automatický zápis plateb do faktur
    • automatické rozúčtování kumulovaných plateb, úhrad platebními kartami a poplatků
    • Elektronický platební styk - import výpisů z řady bankovních softwarů
    • Zaúčtování do účetnictví
  • Ceník
    • Více řad prodejních cen pro každé zboží
    • Práce s dodavatelskými a odběratelskými kódy zboží, čárovým kódem
    • Skupiny a podskupiny zboží
    • Hromadná ocenění a přecenění zboží
    • Kód zboží až do 20 znaků
    • Možnost definovat sady zboží
    • Práce s maržemi a cenovými výjimkami
    • Podpora přepočtu cen při změně sazby DPH
    • Možnost přiřazení fota a dalších dokumentů ke zboží
    • Spolupráce s eShopem
  • Nabídky
    • Zpracování nabídky s možností rezervace zboží
    • Kalkulace ceny nabízeného zboží pro konkrétního odběratele
    • Proforma faktury
    • Fakturace podle nabídky
    • Vyskladnění podle nabídky
    • Vřevedení nabídky na zakáyku
    • Převod realizované nabídky do agendy zakázek
  • Zakázky
    • Evidence obchodních případů a jejich postupného uspokojování
    • Vazby do objednávek
    • Fakturace zakázky
    • Vyskladnění podle zakázky
    • Rezervace zboží na zakázku
    • Rozdělení zakázky
    • Fakturace a vyskladnění na základě zakázky
    • Přehledy hospodaření na zakázku, pohledávky a závazky na zakázku
  • Rezervace
    • Rezervace zboží pro jednotlivé odběratele
    • Automatická rezervace nabídky či zakázky
    • Vyskladnění a fakturace z rezervace
    • Volné a rezervované zboží přímo ve stavu zásob skladu
    • Možnost automatického uvolňování propadlých rezervací
  • Další vedlejší agendy
  • Obecné vlastnosti programu
    • Zálohování dat a obnova dat
    • Velmi podrobné nastavení přístupových práv uživatelů
    • Možnost zpracovánání libovolného množství zákazníků - firem, včetně individuálního nastavení parametrů
    • Načtení kurzovního lístku ČNB
    • Všechny tiskové výstupy je možno tisknout na tiskárnu, obrazovku nebo ve formátu DOC, HTML, PDF, XLS, CSV, BMP, TIF, JPG, GIF, TXT.
    • Protokolování a autorizování dokladů
    • Podpora odeslání dokladů e-mailem (vydané faktury, dodací listy...)
    • Automatická archivace odeslaných dokumentů vytvořených v programu (vydané faktury, dodací listy, výdejky, příjemky)
    • Možnost zaúčtovat data a odeslat účetní deník e-mailem
    • Podpora hospodářského roku
    • Snadné přecházení mezi provázanými doklady (př. zakázka - příslušná faktura vydaná - výdejka - ceníková karta položky - adresa odběratele atp.). Spolu-souvisejících dokladů můžete mít otevřených více najednou a plynule mezi nimi přecházet a upravovat je.
    • Tisky mnoha různých přehledů a statistik (aktuální stav, za zvolené období atp.)
    • Možnost napojení na jiné programy (e-shopy, účetní systémy atd.)
    • Automatické okontování a zápis do účetnictví
    • Práce s QR kódy - načítání informací z QR kódů a generování QR faktur, QR plateb, QR vizitek