Inventarizace účtů patří mezi povinné účetní procesy, které mohou být časově náročné. Nová agenda Inventarizace účtů vám tento proces výrazně usnadní – umožňuje automatické načtení účtů se zůstatkem, jejich přehlednou evidenci a kontrolu včetně možnosti připojení příloh. Výrazně tak zjednodušíte účetní uzávěrku nebo audit.
Místo složité ruční administrativy získáte jasnou evidenci a rychlou kontrolu – s možností autorizace zpracovaných účtů a generování tiskových sestav. Agenda vám pomůže lépe organizovat účetní uzávěrku a udržet si pořádek v účetnictví.
Co vám agenda přinese?
- Automatické načtení účtů se zůstatkem – nemusíte je dohledávat ručně
- Přehledný rozpis pohybů – snadná kontrola složení zůstatků
- Možnost připojení příloh – skeny dokladů, smlouvy, fotografie
- Autorizace účtů – ochrana proti nechtěným změnám
- Tisk inventarizačních výpisů – snadná příprava pro audit a při účetní uzávěrce
Podrobný popis změn naleznete v dokumentu: novinky_PUW 2025.
Registrovaným uživatelům, kteří mají uzavřenou smlouvu o aktualizaci, jsou nové verze programů připraveny v sekci ke stažení.