Program COMPANY MANAGER je tvořen jako systém, propojující účetní, ekonomické a administrativní agendy firmy. Jedná se o kompletně zpracovaný podnikový informační systém: od vystavování zakázek, přes tvorbu objednávek, příjem zboží na sklad, automatické zakládání výdejek dle zakázek, až po vyskladnění zboží, fakturaci a sledování úhrad faktur. Umožňuje tvorbu velkého množství různých reportů, přehledů a statistik tak, abyste získali maximální množství podkladů pro své rozhodování.
Company Manager lze snadno propojit s programem Podvojné účetnictví, Prodejna, Zápůjční sklad, Servis a dalšími programy z portfolia Com-Sys Software pro maximální efektivitu práce.
Program je přímo napojen na ARES (automatické doplnění adresy), eJustice (insolvenční rejstřík), registr plátců DPH v EU i ČR (spolehlivost plátce).
Účetní období není omezeno na leden - prosinec, ale lze ho nastavit dle Vašich požadavků.
Až 5 prodejních cen v tuzemské a zahraniční měně, slevy na řádek, dokladové slevy, marže, více nákupních cen,...
Neomezené množství skladů s mnoha funkcemi, výstupy a napojením na další agendy programu. Možnost práce s šaržemi, velikostmi (oblečení), expiracemi či výrobními čísly a umístěním zboží v rámci skladu. Sledování kritickách zásob, prognóza potřeb a příprava objednávek.
Napříč programem je připraven systém umožňující rezervaci dostupných skladových zásob.
Od prostého stahování objednávek po synchronizaci ceníku či skladu. Lze přizpůsobit přímo Vám na míru.
Program umožňuje exportovat hromadné podací archy přímo dopravcům (Česká Pošta, Zásilkovna, DPD, PPL, GLS, Uloženka, TopTrans, In Time, Mall Delivery, Alza, 123 kurýr a další) nebo sledovat stav zásilky na webu dopravce (př. PPL, DPD, Zásilkovna).
Možnost ukládání rozličných příloh. Fotky k ceníkovým položkám, naskenované dokumenty k zakázkám atd.
Připraveno je velké množství výstupů, které je možné tisknout, zobrazit na monitoru, vyexportovat do rozličných formátů (PDF, DOC, XLS,...) nebo přímo z programu odeslat emailem.
Napojení dokladů na intrastat.
Company Manager je připraven na připojení čteček čárových kódů, ať už při práci ve skladu nebo při pořizování přijatých faktur. Na druhé straně dokáže kódy sám generovat včetně QR kódu na vydaných fakturách.